Panasz

Mit követelhetsz?

A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során Ön nem kérheti azonnal a szerződéstől való elállást. Kezdetben, ha a hibát nem lehet indokolatlan késedelem nélkül kijavítani, kérheti új termék kiszállítását. Ez a követelmény azonban nem lehet aránytalan a hiba természetével. Ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a vásárló csak ezt az alkatrészt jogosult kicserélni. Csak akkor kérheti a szerződéstől való elállást, ha ez nem lehetséges, például azért, mert a terméket már nem gyártják. Ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül kijavítható, jogosult a hiba ingyenes kijavítására. Csak abban az esetben, ha ugyanaz a javítható hiba ismétlődően, azaz legalább háromszor, vagy egyszerre több hiba is előfordul, választhat új termék szállítása, a hibás alkatrész cseréje vagy a szerződéstől való elállás között. Ha ezek közül Ön nem tart igényt, jogosult a vételárból méltányos kedvezményre.

A panaszok leggyorsabb kezelését úgy érheti el, hogy az árut közvetlenül egy hivatalos szervizközponttól igényelheti. Listájukat az áruhoz mellékelt használati utasításban találja, ill a jótállási jegyen, ha az árura adták ki.

Ha az áruhoz nincs hivatalos szerviz, vagy közvetlenül nálunk szeretne panaszt benyújtani, ezt kétféleképpen teheti meg. Javasoljuk, hogy az áruval együtt az áru megvásárlását igazoló okmányt és a kitöltött reklamációs űrlapot adja át. Követelését gyorsabban elfogadjuk és feldolgozzuk.

Ha nehezen szállítható árukra szeretne panaszt tenni, kérjük, először adja meg a reklamációt az info@levnesekacky.cz e-mail címen.

Hogyan tovább, ha…

  •     az átvett áru sérült

Kérjük, az áru fuvarozótól történő átvételekor alaposan ellenőrizze a leszállított árut, a szállítmányt.
Ha az áru sérült, annak ellenére, hogy a csomagolás sértetlen, azonnal jelezni szükséges a 777 96 96 03-as telefonszámon.

  •     az áru hiányosan érkezett, vagy nem felelt meg a megrendelt típusnak

Ebben az esetben kérjük, írjon az info@levnesekacky.cz e-mail címre, ahol egyénileg segítünk, ill. hívja a 777 96 96 03 telefonszámot.

Hogyan kell eljárni a panasszal

Lépjen kapcsolatba velünk, és írja le az áruval kapcsolatos problémáját. Teljes körű és szakszerű tájékoztatást adunk, megmondjuk, hogy valóban hibáról van-e szó, és saját kezűleg is el lehet hárítani, vagy panaszos eljárást kell indítani.

Az indokolt panasz rendezésének díja nincs.

Ha visszaküldi az árut a létesítménybe, mindig csatolja a következő dokumentumokat:

  •     számla/adó bizonylat (másolat)
  •     jótállási jegy (ha az árura adták ki)
  •     letiltott panaszprotokoll, töltse le INNEN.

A panaszok kezelésének határideje

A panaszokat a törvényben meghatározott 30 naptári napos határidőn belül kell rendezni. Ez az időszak az áru telephelyre történő leszállítását követő napon kezdődik és a reklamáció telephelyen történő rendezésével ér véget.

A teljesen ingyenesen átadott ajándékokra fogyasztói jogok nem gyakorolhatók. Az ilyen áruk megfelelnek az Adományozási Megállapodás feltételeinek és minden szabványnak a Cseh Köztársaság érvényes jogszabályai szerint.

Jó tudni

Hogyan működik az árukra vonatkozó garancia.
Mint minden vállalkozásnak, a miénknek is megvannak a maga üzleti feltételei.
Ha kiválasztotta az árut, és úgy találta, hogy az nem megfelelő az Ön számára, lehetősége van arra, hogy a 14 napos határidőn belül csak kihasználatlanul küldje vissza az árut. Az űrlap innen tölthető le.