Felhasználási feltételek

Az üzlet tulajdonosa: Garden-parts s.r.o.
Központ:
Albrechtice 52
Lanškroun 56301
IČO: 01786741
Steuernummer: CZ01786741

Áruk szállítója: Kerti alkatrészek s.r.o.
Központ:
Albrechtice 52 Lanskroun 56301

Banki kapcsolat:
Fio banka, számlaszám:
IBAN:
CZ4020100000002901111938
BIC / SWIFT:
FIOBCZPPXXX

Telefonos elérhetőség: elnézést kérünk, de csak cseh nyelven kommunikálunk

e-mail: info@levnesekacky.cz

1. Általános rendelkezések

Jelen feltételek a www.lacnekosacky.sk online áruházban történő vásárlásokra vonatkoznak. A feltételek tovább határozzák meg és pontosítják az eladó (üzemeltető, szállító) és a vevő (vevő mint fogyasztó) jogait és kötelezettségeit. Minden szerződéses kapcsolat a Szlovák Köztársaság jogával összhangban jön létre. Ha a szerződő fél fogyasztó, az üzletviteli feltételekkel nem szabályozott jogviszonyokra a Polgári Törvénykönyv (89/2012. sz.), valamint a fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. sz.) az irányadó. Ezekből a törvényekből kivonatok találhatók az Általános Szerződési Feltételek jelen szakaszában.


2. Definíciók

Fogyasztói szerződés - adásvételi szerződés, munkavégzésre irányuló szerződés vagy egyéb szerződés, ha a szerződő felek egyrészt a fogyasztó, másrészt a vállalkozó.

Szállító / eladó - az a személy, aki a szerződés megkötése és teljesítése során üzleti vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el. Olyan vállalkozó, aki közvetlenül vagy más vállalkozókon keresztül árukat vagy szolgáltatásokat szállít a vevőnek.
Webáruházunk vásárlója a vásárló. A hatályos jogszabályok miatt különbséget tesznek fogyasztói és üzleti vásárló között.

Vevő - fogyasztó az a személy, aki vállalkozási tevékenysége körén kívül vagy hivatása önálló ellátásának körén kívül a vállalkozóval szerződést köt, vagy vele egyébként eljár.

Vevő – Vállalkozó az a vevő, aki ezekkel a termékekkel vagy szolgáltatásokkal üzlete céljából termékeket vásárol vagy szolgáltatásokat vesz igénybe. Az eladó és a vevő-vállalkozó közötti kapcsolatok szabályozására a bolti áruértékesítésre vonatkozó különös rendelkezések nem vonatkoznak, kivéve a 2160. §-ban foglaltakat, amelyek kifejezetten az eladó és a vevő kapcsolatára vonatkoznak. -vállalkozó.

ÁFA nélküli vásárlást igénylő ÁFA fizetőknek csak utánvéttel kell vásárolniuk!!!


Adásvételi szerződés - Az áruház webes felületén elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni. Az 1732. § bek. 2. §-át nem kell alkalmazni. Az adásvételi szerződés nem jön létre úgy, hogy a vevő a megrendelést elküldi az eladónak. Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó visszaigazolja a vevő megrendelését. Ettől a pillanattól kezdve a vevő és az eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek, amelyeket az adásvételi szerződés és a jelen szerződés szerves részét képező üzleti feltételek határoznak meg. A Ptk. 1726. §-ában foglaltak értelmében kizárt az adásvételi szerződés megkötése a Ptk. által előírt valamennyi követelmény megegyezése nélkül. Az eladó továbbá a Ptk. 1740. bek. 3) bekezdése kizárja a kiegészítéssel vagy eltéréssel járó ajánlat elfogadását.

Kedvezményes kuponok beszerzése: A kupon a listán szereplő kiválasztott termékekre szerezhető be. A termék beírásakor a felugró ablakban adja meg az e-mail címet és küldje el. Rövid időn belül kedvezménykupont kapsz. Ön ezennel hozzájárul ahhoz, hogy az e-maileket kizárólag marketing célokra használjuk, és kizárólag e-shopunk számára. Vállalati ügyfelekre nem vonatkozik.

Kedvezményes kuponok csökkentése: A kuponok csak a kosárban lévő megrendelés teljesítése előtt érvényesíthetők a kiválasztott termékekre, amelyekre az esetleges kedvezmény szerepel. A 7% kedvezmény alkalmazása esetén ajándékot nem adunk!!!

A vevő az adásvételi szerződés megkötésével kijelenti, hogy a jelen feltételeket elolvasta, és azokkal egyetért. Jelen feltételek a megkötött szerződés szerves részét képezik. A megrendelés teljesítését követően a vásárló e-mailben visszaigazolást küld a megrendelésről. A visszaigazoláshoz csatoljuk a szerződési feltételek aktuális szövegét és az eladó reklamációs eljárását PDF formátumban. Az adásvételi szerződés megkötésének pillanata a megrendelés eladó általi visszaigazolásának pillanata.

A szerződés cseh nyelven jön létre, kivéve, ha az eladó vagy a vevő körülményei ezt megakadályozzák, a szerződés más, a felek számára érthető nyelven is megköthető. A megkötött szerződést az eladó kizárólag sikeres teljesítése érdekében archiválja, a 101/2000. A személyes adatok védelméről a módosított formában, és harmadik fél számára nem hozzáférhető. A szerződés megkötéséhez vezető egyes technikai lépésekre vonatkozó információk a webáruházunkban történő rendelési folyamatból egyértelműen kiderülnek, és a vásárlónak lehetősége van a rendelés ellenőrzésére és esetleges javítására annak elküldése előtt. A jelen feltételek megjelennek webáruházunk honlapján, így lehetővé teszik azok archiválását és sokszorosítását a vásárlók számára. A megrendelés teljesítéséhez szükséges távközlési eszközök (telefon, internet, stb.) igénybevételének költségei a normál összegűek, az ügyfél által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függően.

törvény módosítása szerint a 235/2004. 2013. január 1-től már kiállított adóbizonylaton (számlán) nincs lehetőség az általános forgalmi adóra vonatkozó adatok megváltoztatására.

A rendszerben szereplő megbízás nem módosítható, nem egészíthető ki, nem vonható össze más megbízással.

3. Áruszállítás

A megrendelt árut méretnek és súlynak megfelelően, szerződéses fuvarszolgálattal szállítjuk ki.
A teljesítés tárgyának szállítása a lehető legrövidebb időn belül, általában 2-10 munkanapon belül megtörténik, a termékek elérhetőségétől és az eladó működési képességeitől függően. Kivételes esetekben, vagy ha az áru nincs raktáron, a szállítási idő hosszabb is lehet, amelyről a vásárlót ennek a ténynek a megismerése után haladéktalanul értesítjük. A szállítás helyének meghatározása a vevő rendelése alapján történik. A termék megadott címre történő kiszállítása a szállítás teljesítésének minősül.

A telepítés nem tartalmazza az előadás tárgyának telepítését. A rendeltetési címre történő szállítást az eladó biztosítja. Az árut tartalmazó küldemény alapesetben tartalmaz adóbizonylatot vagy számlát, cseh nyelvű használati utasítást a termékhez. Amikor átveszi az árut a szállítószolgálattól, mindig gondosan ellenőrizze a szállítási csomagolás sértetlenségét. Ha a csomagolás sérült, ezt az információt a szállítási szolgáltatás átadás-átvételi jegyzőkönyvében kell feltüntetni. Az eladó köteles a megrendelt árut a megbeszélt határidőn belül beszerezni. Ha ez nem történik meg, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

Csehország egész területén biztosítjuk a kiszállítást. A szállítási árak az ÁFA-t tartalmazzák. A választott módszer szerint megkülönböztetjük az áruszállítás költségeit.
Szállítási lehetőségek:
Szállítás:

Az árut a raktárunkból való feladástól számított 48 órán belül kiszállítjuk Önnek.

A küldemény kézbesítéséről előzetesen SMS-ben értesítjük a sofőrt a megadott elérhetőségen a kézbesítés napján.

A sofőr egy szállítókocsival van felszerelve a terjedelmes áruk sík felületen történő szállításához. Csak egy sofőr szállítja ki az árut, ezért az esetleges segítségért, például lépcsőn felfelé haladva, nehezebb szállítmányok esetén asszisztenst kell kérni, aki segít neki a szállításban. Az árut a szállítási címen található első zárható ajtónál kézbesítjük Önnek. A további lehetséges manipulációk mindig csak a vezetővel történt egyeztetés után lehetségesek.

A szállítmány átvétele

Nyomatékosan javasoljuk a küldemény alapos ellenőrzését a kézhezvételkor. Törött vagy sérült csomagolás észlelése esetén javasoljuk, hogy a küldeményt ne vegyék át, vagy azt közvetlenül a fuvarozó cég sofőrjével a helyszínen, a sérülés rögzítésével oldják meg. A küldemény állapotával kapcsolatos kétség esetén javasoljuk az áru kicsomagolását és a sofőr jelenlétében történő átvizsgálását.

Ha a szállítmányon sérülést észlelnek a sofőr távozása után, kérjük, hogy ezt az eseményt legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 2 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon a 467 77 10 10 telefonszámon vagy az info@levnesekacky.cz e-mail címen, ahol örömmel állunk rendelkezésére. tanácsot ad, hogyan járjon el ilyen esetekben. Panasz esetén azt javasoljuk, hogy ne dobja ki a csomagolást - ez bizonyítási eljárás tárgyát képezi.

Személyes átvétel:
Üzletünkben Česká Třebová Kubelkova 1789 Nyitva tartás: H-P 8-16 Szo 9-11,30 Novembertől februárig szombatonként zárva tart.

4. Fizetési feltételek

Speciális megrendelésre vagy raktáron nem lévő áruk esetén az eladó előzetesen e-mailben visszaigazolja a vásárlónak az árat és a szállítási dátumot. Ha az érvényes ár megegyezik az írásbeli megrendelésben szereplővel vagy alacsonyabb, akkor azt a vevő nem erősíti vissza, és az árut az érvényesen megkötött szerződés szerint a megállapodott áron szállítjuk ki számára. Az ár módosítása esetén a vásárló megerősíti, hogy a változást tudomásul veszi és azzal egyetért, ugyanúgy, ahogyan a változásról értesítették.

Fizetési feltétel - az alapvető fizetési mód a teljesítés tárgyának átadása utáni készpénzes fizetés, vagy az alábbiakban felsorolt egyéb fizetési módok igénybevételének lehetősége. Ha a vásárló az előre fizetést választja, az eladó megvárja az áru teljesítését, amíg a vevő fizetési kötelezettsége nem következik be. A fizetés átutalása a szerződés szerinti teljes összeg jóváírását jelenti az eladó számláján.

Az árak véglegesek, tartalmazzák az áfát és a történelmi elektromos hulladékok ártalmatlanítási hozzájárulását. többletköltségek, amelyeket a fogyasztó köteles megfizetni az áruért. A fogyasztónak a megrendelés feladása előtt az info@levnesekacky.cz címre küldött e-mailben lehetősége van az ár érvényben lévő ténnyel megismerkedni.

Minden árut számla nélkül szállítunk, az áru átvételétől számított 48 órán belül e-mailben postázzuk. Az áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad. A megrendelés vagy annak egy részének szállító általi törlése esetén (pl. az áru elfogyott) a pénz vagy a megfelelő rész azonnal visszakerül arra a számlaszámra, ahonnan az utalásra került.

Az online áruházban minden változás és árváltozás fenntartva. A www.levnesekacky.cz oldalon megjelenő áruajánlat (beleértve az akciós árukat, akciót) a készletek elfogyásáig vagy az eladó teljesítőképességének elvesztéséig érvényes. Az ár a megrendelés időpontjában érvényes.

Fizetési módok:

fizetés készpénzben az áru átvételekor
fizetés banki átutalással a Fio bank számlájára. IBAN számlaszám: CZ4020100000002901111938 BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX árufoglalás 7 nap, (a számlázás napján érvényes ÁFA ellenőrzés miatt nem céges ügyfeleknek szánt).
fizetési átjáró (a számlázás napján az ÁFA ellenőrzés miatt nem céges ügyfeleknek szánt - céges kártyát nem fogadunk el)

A vevő választása alapján az eladó az árut a vevő által a megrendelésben meghatározott helyre és módon szállítja ki. A vevő köteles az így kiszállított árut átvenni, ellenkező esetben az árut az ő költségére tároljuk, és a megállapodást követően az ő költségére újra ki is küldjük.

A vevő részéről történő megrendelés törlése - a vevőnek jogában áll az áru feladása előtt bármikor, büntetés nélkül elállni a megrendelésétől az info@levnesekacky.cz e-mail címen.

5. A fogyasztó vevő szerződéstől való elállása

A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a értelmében a fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül, ill. az utolsó áruszállítás kézhezvételétől számítva, ha a tartalomban többféle áru vásárlása szerepel, vagy az áru több részből áll (elegendő a határidő 14. napját elküldeni). Ha a vásárló ezen határidőn belül úgy dönt, hogy eláll, és betartja az alábbi feltételeket, visszatérítjük a vételárat és az áruk legolcsóbb szállítási módjának költségét az eladótól a vevőnek. Az 1820. § bek. 1 levél g) pontjában és az 1832. § bek. 3. §-a szerinti vételi szerződéstől való elálláskor a fogyasztót terheli a 1829. és azt követő §-ok szerinti. visszaküldési költségek. Ez a jog nem szolgál az áruk iránti igény megoldására.
Ha úgy dönt, hogy ezen az időszakon belül eláll, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket:

Legkésőbb az áru átvételét követő 14. napon a szerződéstől való elállási szándéknyilatkozatot meg kell küldeni az eladónak.
PDF vagy DOCX formátumban letölthető elállási űrlap.
Kérjük, küldjön egy e-mailt az info@levnesekacky.cz címre, majd csomagolja be az áruval együtt.
Az árut saját költségén legkésőbb 14 napon belül szállítsa vissza a Kubelková 1789, Česká Třebová, 56002 címen működő üzletbe.
Javasoljuk, hogy az elállás keretében küldeni kívánt árut eredeti, sértetlen csomagolásában küldje vissza, az árun ne legyenek használat nyomai, sértetlennek, hiánytalannak (tartozékokkal, jótállási jegyekkel, használati utasítással stb.) és a vásárlást igazoló okirattal kell ellátni. . Ne küldjön árut kiszállításkor. Javasoljuk, hogy kössön biztosítást az árura.
Az áruért fizetett pénz és az online áruházból a legolcsóbb áruszállítási mód költségei a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül átutalásra kerülnek az Ön számlájára. Az eladó nem köteles az összes pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő eladja az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
Ha az áru értéke csökkent (az áru természetéből és tulajdonságaiból adódóan szükségestől eltérő kezelés következtében az áru részleges elhasználódása vagy elhasználódása következett be; az áru hiányos vagy sérült), a vevő köteles megfizetni a bizonyíthatóan hiányzó értéket.
Ha azok szolgáltatási szerződés tárgyát képezték, és azok teljesítése megkezdődött, úgy a vevő a szerződéstől való elállása esetén az igénybe vett szolgáltatás árának egy részét köteles megfizetni.


A vevő a továbbiakban nem jogosult elállni a megkötött szerződéstől a Kbt. A Ptk. 1837. §.

a szolgáltatásnyújtásról, ha azt az elállási határidő lejárta előtt az ő előzetes, kifejezett hozzájárulásával teljesítették, és a kereskedő a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót, hogy ebben az esetben nincs joga a szerződéstől elállni.
olyan termékértékesítésről vagy szolgáltatásnyújtásról, amelynek ára a vállalkozó akaratától függetlenül a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, és amely az elállási időszak alatt előfordulhat
olyan áruk értékesítéséről, amelyeket a fogyasztó kívánságaihoz vagy személyéhez igazítottak
romlandó áruk értékesítéséről, valamint olyan áruk értékesítéséről, amelyek a kiszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más árukkal
a fogyasztó kérésére a fogyasztó által kijelölt helyen végzett javítás vagy karbantartás; ez azonban nem vonatkozik a kértektől eltérő utólagos javításokra vagy a kértektől eltérő pótalkatrészek szállítására.
olyan zárt csomagolású áru kézbesítéséről, amelyet a fogyasztó a csomagból kivett és higiéniai okokból nem lehetséges visszaküldeni
hang- vagy képfelvétel, illetve számítógépes program átadása esetén, ha az eredeti csomagolását megsértette
újságok, folyóiratok vagy folyóiratok szállításáról
a szállásról, a közlekedésről, az étkezésről vagy a szabadidő felhasználásáról, ha a vállalkozó ezeket a szolgáltatásokat a meghatározott határidőn belül biztosítja
a nyilvános árverésre irányadó jogszabályok szerint nyilvános árverés alapján kötöttek
a digitális tartalom kézbesítéséről, ha azt nem tárgyi adathordozón, és a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával kézbesítették az elállási határidő lejárta előtt, és a vállalkozó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót, hogy ebben az esetben nincs joga elállni a szerződéstől.

6. A szállító/eladó szerződéstől való elállása

Az eladó jogosult elállni a vásárlóval kötött szerződéstől az alábbi esetekben: az árut már nem gyártják, nem szállítják vagy az áru szállítójának ára, ill. az eredetileg megadott áron értékesítő szállítótól az árut az eladóhoz nem lehet átadni, továbbá az áru árának nyilvánvaló hibája esetén sem (azaz az ennél a típusnál/fajtánál szokásos ártól nyilvánvalóan eltérő árak) áruk).

Nyilvánvaló hibának az áru árában például az első három számjegy helytelen feltüntetése négy helyett; egy számjeggyel alacsonyabb ár (pl. ár megadásakor egy számjegy "kiesik"); az áru látszólag alacsony ára (pl. 50%-kal alacsonyabb ár az ilyen típusú és típusú áruknál szokásosnál, anélkül, hogy jeleznénk, hogy az áru akciós vagy egyéb kedvezmény); és egyéb nyilvánvaló írási hibák, nyilvánvaló áruleírási, képi stb. hibák, vagy az ügyfélközpont üzemeltetője által megadott adatok nyilvánvaló hibája.

Ebben az esetben az eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megegyezzen a további lépésekről. Ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, akkor ez az összeg a megrendelés eladó általi törlésétől számított 10 munkanapon belül, de legkésőbb 30 napon belül visszautalásra kerül a számlájára.
7. Hibás teljesítési jogok és jótállás

A vásárló az első használat előtt köteles elolvasni a használati utasítást vagy a kezelési útmutatót és az esetleges garanciális feltételeket, majd szigorúan betartani ezeket az információkat, ellenkező esetben fennáll annak a veszélye, hogy a nem rendeltetésszerű használata károsítja a terméket, és nem érvényesítheti az árut. jogában álló hiba.az eladó hibafelelősségéből. Az eladó kellékszavatossági jogai gyakorlásának határideje akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi a dolgot.

A 2104. §-nak megfelelően a vevő köteles az árut az átvételt követően a lehető legrövidebb időn belül megvizsgálni, és meggyőződni annak tulajdonságairól és mennyiségéről. Ha a vevő nem fogyasztó és sérülést észlel, a kárról jegyzőkönyvet kell készíteni, és az eladó köteles ésszerű szállítási engedményt adni, vagy más hibátlan terméket szállítani. A termék mechanikai sérülése miatti utólagos reklamációt már nem áll módunkban elfogadni.

Az eladó a Fogyasztó kérésére köteles írásban visszaigazolni, hogy hibás teljesítés esetén milyen mértékben és mennyi ideig vállalja kötelezettségeit.

7. Hibás teljesítési jogok és jótállás

A vásárló az első használat előtt köteles elolvasni a használati utasítást vagy a kezelési útmutatót és az esetleges garanciális feltételeket, majd szigorúan betartani ezeket az információkat, ellenkező esetben fennáll annak a veszélye, hogy a nem rendeltetésszerű használata károsítja a terméket, és nem érvényesítheti az árut. jogában álló hiba.az eladó hibafelelősségéből. Az eladó kellékszavatossági jogai gyakorlásának határideje akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi a dolgot.

A 2104. §-nak megfelelően a vevő köteles az árut az átvételt követően a lehető legrövidebb időn belül megvizsgálni, és meggyőződni annak tulajdonságairól és mennyiségéről. Ha a vevő nem fogyasztó és sérülést észlel, a kárról jegyzőkönyvet kell készíteni, és az eladó köteles ésszerű szállítási engedményt adni, vagy más hibátlan terméket szállítani. A termék mechanikai sérülése miatti utólagos reklamációt már nem áll módunkban elfogadni.

Az eladó a Fogyasztó kérésére köteles írásban visszaigazolni, hogy hibás teljesítés esetén milyen mértékben és mennyi ideig vállalja kötelezettségeit.
8. A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának ideje

A fogyasztási cikkek értékesítése során a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határideje 24 hónap, de a jótállási jegyben, annak csomagolásán vagy a reklámban ennél hosszabb is megszabható. Ha az így biztosított jótállás 24 hónapnál hosszabb, úgy a jótállás meghosszabbításának feltételeit és mértékét az eladó a jótállási jegyben nyilatkozat vagy különleges üzleti feltételek formájában határozza meg, és ennek hiányában a hibákat kell alkalmazni. a Minőségbiztosítási Kódexhez. Az eladó meghibásodási felelőssége nem terjed ki a termék (illetve alkatrészeinek) használatból adódó normál elhasználódására.
A fogyasztót a hibás teljesítésért való felelősségéből fakadó jogok gyakorlása során az alábbi jogok illetik meg:

az áruk ingyenes javításához való jog
új áru szállításának vagy részeinek cseréjének joga, és ez a jog akkor gyakorolható, ha az új áru vagy alkatrész szállítása a hiba jellegére tekintettel megfelelő megoldást jelent a reklamációra. E célból a megfelelőséget például úgy értékelik, hogy a hiba javítással nem javítható, vagy az ilyen korrekció pénzügyi vagy időhatékony megoldásnak tűnik. A fogyasztónak joga van új árut szállítani vagy alkatrészt kicserélni akkor is, ha a hiba orvosolható, de az áru a hiba megismétlődése miatt (javítás után - azaz ha ugyanaz a hiba ugyanazon megnyilvánulásokkal összesen 3) nem lehet ismétlődő. alkalommal, és az ilyen hibát legalább kétszer kijavították), vagy számos hiba esetén megfelelően használták.
A szerződéstől való elállás joga - akkor vehető igénybe, ha a dolog nem javítható, és nem lehetséges új áru leszállítása vagy alkatrészcsere (amennyiben e jog feltételei fennállnak). Továbbá e joggal akkor is élhet, ha az árunak nagy a hibája, vagy a hiba kijavítás utáni megismétlődése miatt nem használható fel megfelelően.
Indokolt árengedmény a vételárból: nem áll el Ha a vevő a szerződéstől vagy nem él Ha új tudós hibátlan szállítására, alkatrészeinek cseréjére, vagy a termék kijavítására vonatkozó jogát, indokolt árengedményt kérhet. A vevőt akkor is méltányos árengedmény illeti meg, ha az eladó az új terméket nem tudja hibátlanul kiszállítani, kicserélni vagy kijavítani, továbbá ha az eladó ésszerű időn belül nem javítja ki az árut, vagy a jogorvoslat biztosítása jelentős nehézséget okoz a fogyasztónak.

A jótállási idő és az abból eredő jogok minden nem fogyasztó vásárlót az adott importőr vagy gyártó által meghatározott mértékig érvényesek. Ha az importőr vagy a gyártó másként nem rendelkezik, a 2113. és azt követő §-ok szerinti minőségi garanciából eredő jogok érvényesek. Polgári törvénykönyv.

Vezetéknév, keresztnév
Számlázási és áruszállítási cím
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

Ha jogi személyként vásárol, akkor regisztrációkor a következő adatokat kérjük megadni:

Cégnév (kereskedelmi cég)
Számlázási és áruszállítási cím
IČO, DIČ
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

A fent meghatározott mértékben az Ön személyes adatait a GDPR szerint kezeljük.

A fenti személyes adatokat az Ön vásárlóként történő azonosítása, a szükséges könyvelési műveletek elvégzése és elvégzése, valamint a vásárolt áru ellenértékének könyvelése, az áru megfelelő kiszállítása és az Önnel való kapcsolattartás céljából kezeljük.

A www.lacnekosacky.sk online áruházban történő vásárlással Ön beleegyezik abba, hogy ügyfeleink személyes adatait üzleti közlemények küldése, áruk megfelelő szállítása, fogyasztói hitelnyújtás és hasonló célok érdekében harmadik felek, nevezetesen kereskedelmi kommunikáció szolgáltatói részére megadjuk. szolgáltatások, ügyfélszolgálati fuvarozók, részletfizetési társaságok és biztosítók. Egyébként oldalról. A személyes adatok harmadik félnek történő értékesítése vagy bérbeadása nem lehetséges.
Az online áruházban történő vásárlással Ön elfogadja, hogy:

személyes adatainak feldolgozása és gyűjtése. marketing célokra. A Vevő ezt a hozzájárulását bármikor díjmentesen visszavonhatja (kérheti egyes adatainak törlését, vagy valamennyi adatának teljes eltávolítását az adminisztrátor adatbázisából), az info@levnesekacky.cz e-mail címen.
üzleti ajánlat elküldésével az Ön e-mail címére vagy postai címére, vagy SMS-ben. Az üzleti bejelentések fogadásáról leiratkozni e-mailben: info@levnesekacky.cz vagy a webáruház vevővonalán (+420 467 77 10 10) lehetséges.

A vásárló jogosult a személyes adatokhoz hozzáférni, joga van helyesbíteni, kiegészíteni, zárolni, kérhet magyarázatot és a nem megfelelő állapot eltávolítását, mindezt ingyenesen az info@levnesekacky.cz e-mail címen. . A további eljárásról a vásárló e-mailben kap tájékoztatást.
A személyes adatokat határozatlan ideig kezeljük.

A vevő vállalja, hogy az ún Cookie-k a számítógépén. Amennyiben a weboldalon lehetőség van vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítésére, az ún. Cookie-k a vevő számítógépén, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Üzleti értesítések küldése e-mailben

8. A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának ideje

A fogyasztási cikkek értékesítése során a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határideje 24 hónap, de a jótállási jegyben, annak csomagolásán vagy a reklámban ennél hosszabb is megszabható. Ha az így biztosított jótállás 24 hónapnál hosszabb, úgy a jótállás meghosszabbításának feltételeit és mértékét az eladó a jótállási jegyben nyilatkozat vagy különleges üzleti feltételek formájában határozza meg, és ennek hiányában a hibákat kell alkalmazni. a Minőségbiztosítási Kódexhez. Az eladó meghibásodási felelőssége nem terjed ki a termék (illetve alkatrészeinek) használatból adódó normál elhasználódására.
A fogyasztót a hibás teljesítésért való felelősségéből fakadó jogok gyakorlása során az alábbi jogok illetik meg:

az áruk ingyenes javításához való jog
új áru szállításának vagy részeinek cseréjének joga, és ez a jog akkor gyakorolható, ha az új áru vagy alkatrész szállítása a hiba jellegére tekintettel megfelelő megoldást jelent a reklamációra. E célból a megfelelőséget például úgy értékelik, hogy a hiba javítással nem javítható, vagy az ilyen korrekció pénzügyi vagy időhatékony megoldásnak tűnik. A fogyasztónak joga van új árut szállítani vagy alkatrészt kicserélni akkor is, ha a hiba orvosolható, de az áru a hiba megismétlődése miatt (javítás után - azaz ha ugyanaz a hiba ugyanazon megnyilvánulásokkal összesen 3) nem lehet ismétlődő. alkalommal, és az ilyen hibát legalább kétszer kijavították), vagy számos hiba esetén megfelelően használták.
A szerződéstől való elállás joga - akkor vehető igénybe, ha a dolog nem javítható, és nem lehetséges új áru leszállítása vagy alkatrészcsere (amennyiben e jog feltételei fennállnak). Továbbá e joggal akkor is élhet, ha az árunak nagy a hibája, vagy a hiba kijavítás utáni megismétlődése miatt nem használható fel megfelelően.
Indokolt árengedmény a vételárból: nem áll el Ha a vevő a szerződéstől vagy nem él Ha új tudós hibátlan szállítására, alkatrészeinek cseréjére, vagy a termék kijavítására vonatkozó jogát, indokolt árengedményt kérhet. A vevőt akkor is méltányos árengedmény illeti meg, ha az eladó az új terméket nem tudja hibátlanul kiszállítani, kicserélni vagy kijavítani, továbbá ha az eladó ésszerű időn belül nem javítja ki az árut, vagy a jogorvoslat biztosítása jelentős nehézséget okoz a fogyasztónak.

A jótállási idő és az abból eredő jogok minden nem fogyasztó vásárlót az adott importőr vagy gyártó által meghatározott mértékig érvényesek. Ha az importőr vagy a gyártó másként nem rendelkezik, a 2113. és azt követő §-ok szerinti minőségi garanciából eredő jogok érvényesek. Polgári törvénykönyv.

 9. Reklamáció (a hibás teljesítésből eredő jogok)

Az eladó a reklamációról azonnal, nehéz esetekben 3 munkanapon belül dönt. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakszerű felméréséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció keltétől számított 30 naptári napon belül rendezzük, kivéve, ha az eladó és a vevő írásban másként állapodnak meg. Ezen időszak elteltével a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó. Az eladó írásos visszaigazolást ad ki a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó e-mail címére küld arról, hogy a fogyasztó mikor nyújtotta be a panaszt, annak mi a tartalma és milyen kezelési módot igényel. Ezen túlmenően az eladó visszaigazolást ad ki a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó e-mailjére küld a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról, beleértve a kijavítás visszaigazolását és annak időtartamát. Elutasított reklamáció esetén az Eladó köteles a fogyasztónak írásban megindokolni az elutasítást.

A hibaszavatossági jogok azt az eladót illetik meg, akitől a terméket vásárolták. Ha azonban a jótállási jegyben más javításra kijelölt vállalkozó szerepel, amely közelebb van az eladóhoz vagy a vevő telephelyén, a vevő a javítási jogot a garanciális javításra kijelölt vállalkozónál gyakorolja.

Meghibásodás esetén a vevő gyakorolhatja a javítási jogát a garanciális javítások elvégzésére kijelölt hivatalos központokban, vagy elküldheti az Aresa Kubelkova 1789 Česká Třebová 56002 címre. Részletes információkért forduljon ügyfélközpontunkhoz info@levnesekacky. cz. A Vevő köteles az áru hibáját az eladónak indokolatlan késedelem nélkül közölni, miután az megjelenik.

Árukkal kapcsolatos reklamáció - ha a vásárló fogyasztó, arra a Ptk. és a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók.

A vevő jogosult a kellékszavatossági jogok gyakorlásával kapcsolatban felmerült szükséges költségek megtérítésére.

Hiba miatti elállás esetén a Fogyasztó jogosult az elállással kapcsolatban feltétlenül felmerülő költségek megtérítésére is.


10. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME, ÜZLETI ÉRTESÍTÉSEK KÜLDÉSE

Betartjuk a 101/2000. a személyes adatok és információk védelméről. Az általunk kezelt személyes adatok védve vannak a visszaélésekkel szemben.

Magánszemélyként történő vásárlás esetén a regisztráció során a következő adatokat kérjük megadni:

Vezetéknév, keresztnév
Számlázási és áruszállítási cím
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

Ha jogi személyként vásárol, akkor regisztrációkor a következő adatokat kérjük megadni:

Cégnév (kereskedelmi cég)
Számlázási és áruszállítási cím
IČO, DIČ
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

A fent meghatározott mértékben az Ön személyes adatait a GDPR szerint kezeljük.

A fenti személyes adatokat az Ön vásárlóként történő azonosítása, a szükséges könyvelési műveletek elvégzése és elvégzése, valamint a vásárolt áru ellenértékének könyvelése, az áru megfelelő kiszállítása és az Önnel való kapcsolattartás céljából kezeljük.

A www.lacnekosacky.sk online áruházban történő vásárlással Ön beleegyezik abba, hogy ügyfeleink személyes adatait üzleti közlemények küldése, áruk megfelelő szállítása, fogyasztói hitelnyújtás és hasonló célok érdekében harmadik felek, nevezetesen kereskedelmi kommunikáció szolgáltatói részére megadjuk. szolgáltatások, ügyfélszolgálati fuvarozók, részletfizetési társaságok és biztosítók. Egyébként oldalról. A személyes adatok harmadik félnek történő értékesítése vagy bérbeadása nem lehetséges.
Az online áruházban történő vásárlással Ön elfogadja, hogy:

személyes adatainak feldolgozása és gyűjtése. marketing célokra. A Vevő ezt a hozzájárulását bármikor díjmentesen visszavonhatja (kérheti egyes adatainak törlését, vagy valamennyi adatának teljes eltávolítását az adminisztrátor adatbázisából), az info@levnesekacky.cz e-mail címen.
üzleti ajánlat elküldésével az Ön e-mail címére vagy postai címére, vagy SMS-ben. Az üzleti közlemények fogadásáról az info@levnesekacky.cz e-mail címen lehet leiratkozni.

A vásárló jogosult a személyes adatokhoz hozzáférni, joga van helyesbíteni, kiegészíteni, zárolni, kérhet magyarázatot és a nem megfelelő állapot eltávolítását, mindezt ingyenesen az info@levnesekacky.cz e-mail címen. . A további eljárásról a vásárló e-mailben kap tájékoztatást.
A személyes adatokat határozatlan ideig kezeljük.

A vevő vállalja, hogy az ún Cookie-k a számítógépén. Amennyiben a weboldalon lehetőség van vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítésére, az ún. Cookie-k a vevő számítógépén, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Üzleti értesítések küldése e-mailben

10. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME, ÜZLETI ÉRTESÍTÉSEK KÜLDÉSE

Betartjuk a 101/2000. a személyes adatok és információk védelméről. Az általunk kezelt személyes adatok védve vannak a visszaélésekkel szemben.

Magánszemélyként történő vásárlás esetén a regisztráció során a következő adatokat kérjük megadni:

Vezetéknév, keresztnév
Számlázási és áruszállítási cím
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

Ha jogi személyként vásárol, akkor regisztrációkor a következő adatokat kérjük megadni:

Cégnév (kereskedelmi cég)
Számlázási és áruszállítási cím
IČO, DIČ
telefon kapcsolat
E-mail cím (e-mail)

A fent meghatározott mértékben az Ön személyes adatait a GDPR szerint kezeljük.

A fenti személyes adatokat az Ön vásárlóként történő azonosítása, a szükséges könyvelési műveletek elvégzése és elvégzése, valamint a vásárolt áru ellenértékének könyvelése, az áru megfelelő kiszállítása és az Önnel való kapcsolattartás céljából kezeljük.

A www.lacnekosacky.sk online áruházban történő vásárlással Ön beleegyezik abba, hogy ügyfeleink személyes adatait üzleti közlemények küldése, áruk megfelelő szállítása, fogyasztói hitelnyújtás és hasonló célok érdekében harmadik felek, nevezetesen kereskedelmi kommunikáció szolgáltatói részére megadjuk. szolgáltatások, ügyfélszolgálati fuvarozók, részletfizetési társaságok és biztosítók. Egyébként oldalról. A személyes adatok harmadik félnek történő értékesítése vagy bérbeadása nem lehetséges.
Az online áruházban történő vásárlással Ön elfogadja, hogy:

személyes adatainak feldolgozása és gyűjtése. marketing célokra. A Vevő ezt a hozzájárulását bármikor díjmentesen visszavonhatja (kérheti egyes adatainak törlését, vagy valamennyi adatának teljes eltávolítását az adminisztrátor adatbázisából), az info@levnesekacky.cz e-mail címen.
üzleti ajánlat elküldésével az Ön e-mail címére vagy postai címére, vagy SMS-ben. Az üzleti közlemények fogadásáról az info@levnesekacky.cz e-mail címen lehet leiratkozni.

A vásárló jogosult a személyes adatokhoz hozzáférni, joga van helyesbíteni, kiegészíteni, zárolni, kérhet magyarázatot és a nem megfelelő állapot eltávolítását, mindezt ingyenesen az info@levnesekacky.cz e-mail címen. . A további eljárásról a vásárló e-mailben kap tájékoztatást.
A személyes adatokat határozatlan ideig kezeljük.

A vevő vállalja, hogy az ún Cookie-k a számítógépén. Amennyiben a weboldalon lehetőség van vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítésére, az ún. Cookie-k a vevő számítógépén, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Üzleti értesítések küldése e-mailben

A hírlevélre való feliratkozással, azaz egy e-mail cím megadásával hozzájárul személyes adatainak az e-mail címen belüli, üzleti értesítések küldése céljából történő kezeléséhez. Ön továbbá elismeri, hogy elolvasta és elfogadja ezeket a feltételeket.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz e-mail címének megadásával hozzájárul ahhoz, hogy e-mail címére üzleti értesítéseket küldjünk.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz e-mail címének megadásával tudomásul veszi, hogy a személyes adatok kezeléséhez és az üzleti közlemények küldéséhez adott hozzájárulását bármikor, díjmentesen visszavonhatja. A hírlevélről (üzleti közleményekről) saját maga is leiratkozhat az egyes tájékoztató e-mailek alján található megfelelő hivatkozásra kattintva, vagy írjon nekünk egy e-mailt az info@levnesekacky.cz címre, amelyben kizárási kérelmet nyújt be.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz e-mail címének megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a személyes adatokat a személyes adatok kezelője harmadik félnek üzleti közlemények terjesztése céljából átadja. Ezek a jogalanyok kizárólag kereskedelmi szolgáltatásnyújtó szolgáltatók.

1820. §-ának előírásai szerint a 2010. évi CXVI. A Polgári Törvénykönyv 1) j) pontja alapján az eladó tájékoztatja, hogy peren kívüli panasszal a fogyasztó az ellenőrző szervhez fordulhat, amely a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség a peren kívüli fogyasztói panaszokat a vonatkozó jogszabályokban meghatározott módon és feltételekkel kezeli.

Alternatív vitarendezés

    Kedves fogyasztó! Ha úgy gondolja, hogy megsértettük jogait, vagy nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, küldje el helyreigazítási kérelmét e-mail címünkre: info@levnesekacky.cz
    Amennyiben erre a megkeresésre nemlegesen válaszolunk, vagy a megadott e-mail címre történő elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, vagy nem lesz elégedett megoldásunkkal, úgy a módosított 1. sz. törvény és a 102/2014. Az alternatív vitarendezésről szóló 391/2015.
    törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatja be a javaslatot a 391/2015. A formanyomtatvány segítségével javaslatot nyújthat be, amelynek mintája az illetékes minisztérium és az egyes AVR-szervezetek honlapján is elérhető.
    Az AVR-szervezetek 2016. április 10-i listája itt található: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. A fogyasztónak joga van eldönteni, hogy ezen AVR-szervezetek közül melyikhez forduljon.
    A Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatósághoz elektronikus formában benyújtott beadványok címe az ars@soi.sk.
    Az AVR-szervezet elutasíthatja a fogyasztó javaslatát, pl.
    - ha a vita számszerűsíthető értéke nem haladja meg a 20 eurót;
    - ha minden körülmények között egyértelmű, hogy alternatív vitarendezést csak aránytalan erőfeszítéssel lehetne elérni, és így tovább.
    A fogyasztó az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül is benyújthat panaszt, amely online elérhető a következő címen: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN . Az uniós fogyasztó itt panasszal élhet egy uniós kereskedő ellen.
    A vita alternatív megoldásával kapcsolatos költségeket a vitában részt vevő felek külön-külön, visszatérítési lehetőség nélkül viselik.