Szállítás

Küldemény

Ha a szállítmány tartalmaz garanciális jegyet, azt postai úton történő elküldést követően szívesen visszaigazoljuk. Ha az áruhoz nem tartozik jótállási jegy, úgy a számla szolgál bizonyítékul bármilyen igény esetén. A számlát (adóbizonylatot) automatikusan küldjük.

Az áru átvételekor kérjük, ellenőrizze, hogy a termék sértetlen-e. Sérülés esetén kérjük, írjon alá kárjegyzőt a szállítóval és jelezze felénk az info@levnesekacky.cz email címen.

Szállítási mód:

  • Személyes átvétel a telephelyen: Kubelkova 1789 Česká Třebová, fizetés csak készpénzben, ha a meghívástól számított 7 napon belül nem veszik át, a rendelés törlésre kerül.
  • Személyes átvételkor vagy 7%-os kedvezménnyel nem adunk bónuszt, például ingyenes olajokat.
  • DPD 200 cm-es hosszig és szabályos formájú (bizonyos szállítási feltételek hiányában fenntartjuk a fuvarozó változtatás jogát).
  • árlista HU érvényes

Szállítási árak HU

Hordoz Súly -tól -ig és további részletek HUF ár ÁFA-val
     
DPD Pickup 0 - 1 kg 2400 HUF
DPD Pickup 1 - 3 kg 2850 HUF
DPD Pickup 3 - 10 kg 3550 HUF
DPD Pickup 10 - 20 kg 4150 HUF
     
DPD 0 - 1 kg 2360 HUF
DPD 1 - 3 kg 2600 HUF
DPD 3 - 10 kg 3550 HUF
DPD 10 - 20 kg 4350 HUF
DPD 20 - 31,5 kg 5600 HUF
     
Levelezési pont (posta - PP kézbesítési pont) max. 70 cm 0.001- 5 kg 2800 HUF
Levelezési pont (posta - PP kézbesítési pont) max. 70 cm 5-10 kg 3650 HUF
Levelezési pont (posta - PP kézbesítési pont) max. 70 cm 10-15 kg 5450 HUF
     
Levelezőház (házi posta - HD) max. 70cm 0,001-5kg 0,001-5kg 2800 HUF
Levelezőház (házi posta - HD) max. 70cm 0,001-5kg 5-10 kg 3650 HUF
Levelezőház (házi posta - HD) max. 70cm 0,001-5kg 10-15 kg 5450 HUF

Fizetés és utánvéttel

Utánvétes fizetés esetén a táblázatban szereplő árakra +950 HUF ÁFA-t számítunk fel.

Ingyenes előre utalás QR kóddal. Számlaszám: 2801111922/2010 VS a sz. parancsokat.

Szállítási problémák

Amennyiben küldeményét nem kézbesítették, vagy a kézbesítéssel probléma merült fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben.

A küldemény kézbesítésének elmaradásának leggyakoribb okai

  • A fuvarozó szemmel látható sérülések miatt nem rakodta fel az árut - annak érdekében, hogy csak jó minőségű és minőségi árut szállíthassunk vásárlóinknak, rakodás előtt alapos vizsgálaton esnek át. Sérülés esetén az árut nem rakod be, hanem egy másik, sértetlen árura cserélik, vagy újat rendelnek a szállítótól.
  • A fuvarozó nem helyezett el a kézbesítés/befizetés elmaradásáról szóló értesítést az Ön postaládájában. A megrendelés feladásáról értesítő e-mailben nyomkövető számot küldünk, és online nyomon követheti annak előrehaladását.
  • A szállítmányt a szállító elvesztette – ez nagyon ritkán fordul elő. Ha ez a helyzet előfordul, új terméket rendelünk Önnek, és panaszeljárást kezdeményezünk a szállítónál.